Muzikale deconstructie in 3 x 2 delen
inktjet druk op fotografisch papier, gemonteerd op hout
DEEL I & II
photo 1
DEEL III & IV
photo 2
DEEL V & VI
photo 3

Andreas-Maria Jacobs (1956) is geïnteresseerd in het artistiek en kritisch bevragen van vooronderstellingen over een semiotisch codificatieproces en het speels vernietigen ervan, dat ons begrip verruimt over de wereld(en) waarin wij – min of meer – proberen te leven. De afgelopen jaren houdt hij zich voornamelijk bezig met netart / webart, electronisch schrijven (E-Poetry) en digitale schilderkunst. Zijn werk bevindt zich o.a. in het tweede volume van de Electronic Literature Collection, ELO Vol. 2, 2010 [2], in de pas verschenen European Anthology of Electronic Writing , 2012. Zijn werk wordt vertoond op verschillende festivals en gepubliceerd in internationale magazines. 

 

Comments


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/samplekanon.com/httpdocs/wp-includes/class-wp-query.php on line 3379

Thomas Tidholm

Vanuit de ruimte kun je zien hoe over de aarde wolken en
        onbeheerde ecosystemen tevoorschijn worden geveegd.

Lees verder

Rozalie Hirs

kus de afwezigheid van kennis gedoemd tot waarheid
werkelijk open en wendbaar als een ziel onherroepelijk

Lees verder

Willemijn Kranendonk

Luister naar de woorden
van de Grote Godin

Lees verder

Alara Adilow

Infecties

Ik sluit mijn ogen, schuif de nacht

in een boot op het stadsplein.

Lees verder

Marie Kessels

Deze tekst is een voorpublicatie uit de roman ‘Levenshonger’ van Marie Kessels.

Lees verder

Obe Alkema

Vier van de eenenveertig aberraties die tezamen ‘Epoque’ vormen.

Lees verder

Mathijs Tratsaert

Alle andere vormen van gedachteloosheid zijn vrijwillig
is geschreven in een centauropstelling met de GPT-2 en GPT-3 natural language processoren van OpenAI.

Lees verder

Tonnus Oosterhoff

Vissen voelen geen pijn.
Koeien zijn blij in de brandende zon.
Mensen slachten humaan.
Jou zie ik graag ongelukkig.

Lees verder

Mia You

PATRICIDE AND PARTIES

1.
I came up the stairs to find
a terrible violence had occurred –

Lees verder

Gilles Boeuf

restricties

je richt je naar iets dat niet van jou is:
uit een ooghoek bij de rivier zie je varens die
met dubbele bladeren, onderwerping, net als jij zijn
‘net als’ staat in je zinnen, in je benen en valt naar buiten

Lees verder